Veel gestelde vragen - Registreren en inloggen

 

Hoe maak ik een account aan?

Klik hier om je te registreren en een account aan te maken.  Je ontvangt vrijwel direct een  e-mail met een link. Door op de link te klikken, bevestig je je registratie. Daarna kun je inloggen op de website en deelnemen aan alle veilingen.

Is het nodig om bij registratie alle gegevens in te vullen?

 Voor het correct afhandelen van betalingen, leveringen en dergelijke, hebben we alle gevraagde gegevens nodig. Veilingen van Kunst waarborgt jouw privacy zoals voorgeschreven in de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG).

Waarom moet ik aangeven of ik mij als particulier of als bedrijf registreer?

Wij hebben deze informatie nodig om het juiste BTW- tarief te kunnen toepassen.

Ik heb geen bevestingse-mail ontvangen van mijn registratie. Wat nu?

Het kan maximaal 15 minuten duren voordat je de bevestigings e-mail ontvangt. Controleer ook je map met ongewenste post (“Spam”). Voorkom dat een e-mail van veilingenvankunst@veilet.com terecht komt in je spambox. Dat kan door veilingenvankunst@veilet.com toe te voegen als vertrouwde afzender. Misschien heb je bij de registratie je e-mailadres verkeerd ingevuld. In dat geval kun je je het beste opnieuw registreren. Als je het juiste e-mailadres hebt gebruikt, maar toch geen e-mail ontvangt, neem dan contact met ons op.

Ik wil mijn account verwijderen. Hoe doe ik dat?

Je kunt je account niet zelf verwijderen. Stuur een e-mail naar veilingenvankunst@veilet.com of vul het contactformulier in. We sturen je een e-mail met een bevestiging van de verwijdering.

Hoe log ik in?

Je kunt inloggen via de knop Inloggen, onder “Mijn account”. Vul vervolgens je e-mailadres en wachtwoord in. Pas na inloggen, kun je meebieden op de veiling.

Let op bij gebruik van een openbare computer: sommige webbrowsers slaan automatisch wachtwoorden op. Zorg ervoor dat deze functie uit staat, zodat eventuele andere gebruikers niet kunnen inloggen (en deelnemen) onder jouw naam.

Ik kan niet inloggen. Wat kan ik doen?

Heb je je helemaal geregistreerd bij Veilingen van Kunst en kun je toch niet inloggen? Controleer dan eerst of je de Caps Lock toets niet aan hebt staan. Lukt het inloggen nog steeds niet? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Lukt het inloggen daarna nog niet? Vul dan het contactformulier in of stuur een e-mail naar veilingenvankunst@veilet.com. In dringende gevallen kun je ook bellen met 024 - 648 7595.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en vrijwel direct ontvang je een e-mail met een link. Klik op die link, voer een nieuw wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen". Daarna kun je inloggen met je nieuwe wachtwoord. Let op: de klink is maar korte tijd geldig.

Ben je ingelogd, ga dan naar "Mijn profiel" bij "Mijn account" en klik op “Wachtwoord wijzigen”. Voer een nieuw wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen".

Gegevens wijzigen

  • Klik op "Mijn profiel" bij "Mijn account".
  • Je ziet je persoonsgegevens: breng de gewenste wijzigingen aan.
  • Klik op “Opslaan” om de gegevens te bewaren.

Wachtwoord wijzigen

Je kunt je wachtwoord wijzigen wanneer je maar wilt. We raden zelfs vanwege de veiligheid aan om regelmatig een nieuw wachtwoord in te stellen.

  • Klik op "Mijn profiel" bij "Mijn account" en klik op “Wachtwoord wijzigen”.

Voer een nieuw wachtwoord in en klik op "Wachtwoord wijzigen".

 

Frequently Asked Questions - Register and log in

How do I create an account?

Click here to register and create an account. You will receive an e-mail with a link almost immediately. By clicking on the link, you confirm your registration. You can then log in to the website and participate in all auctions.

Is it necessary to fill in all data when registering?

For the correct handling of payments, deliveries and the like, we need all requested information. Veilingen van Kunst guarantees your privacy as prescribed in the General Data Protection Regulation (GDPR).

Why do I have to indicate whether I am registering as a private individual or as a company?

We need this information in order to apply the correct VAT rate.

I have not received a confirmation email of my registration. What now?

It may take up to 15 minutes before you receive the confirmation email. Also check your junk mail (“Spam”) folder. Prevent an e-mail from auctionsvankunst@veilet.com from ending up in your spam box. You can do this by adding auctionsvankunst@veilet.com as a trusted sender. You may have entered your e-mail address incorrectly during registration. In that case it is best to register again. If you have used the correct e-mail address, but still do not receive an e-mail, please contact us.

I want to delete my account. How do I do that?

You cannot delete your account yourself. Send an e-mail to auctionsvankunst@veilet.com or fill in the contact form . We will send you an email confirming the deletion.

How do I log in?

You can log in via the button Log in, under “My account”. Then enter your email address and password. You can only bid on the auction after logging in.

Note when using a public computer: some web browsers automatically save passwords. Make sure that this function is turned off, so that any other users cannot log in (and participate) under your name.

I can not log in. What can I do?

Have you fully registered with Veilingen van Kunst, but still cannot log in? First check if you don't have the Caps Lock key turned on. Still unable to log in? Then request a new password.

Can't log in after that? Then fill in the contact form or send an e-mail to auctionsvankunst@veilet.com. In urgent cases you can also call 024 - 648 7595.

I forgot my password. What now?

Then request a new password. Enter your e-mail address and you will receive an e-mail with a link almost immediately. Click on that link, enter a new password and click on "Change password". You can then log in with your new password. Please note: the latch is only valid for a short time.

If you are logged in, go to "My profile" under "My account" and click on “Change password”. Enter a new password and click "Change password".

Changing data

  • Click on "My profile" under "My account".
  • You see your personal data: make the desired changes.
  • Click on “Save” to save the data.

Change Password

You can change your password whenever you want. We even recommend setting a new password regularly for security reasons.

  • Click on "My profile" under "My account" and click on “Change password”.

Enter a new password and click "Change password"